Friday, June 27, 2008

Celebrity Apprentice

一口氣睇完Celebrity Apprentice (中譯飛飛黃騰達-名人版), 之前睇過Hell ‘s Kitchen. 當然, 我並不是在此發表什麼由C.A看的新香港.. 或從地獄廚房論新中國. 我很感觸的是, 點解香港電視工業仲要停留在一個劇本此主線, 但由不同既人/不同既服裝/不同既角色(如演O記/消防/差人/律師等)去作一個永久性循環使用 ? 估勿論C.A劇情之真假(本人覺得某些情節肯定經過計算) , 但此節目帶出了的intensity絕對非任何港產節目所能替代..OK, 當中可能亦涉及觀眾層面.. 但我係自已地盤.. 鐘意點講就點講.. 哈哈 !
C. A裡很難想象仍很有味道的Caro Alt (80’s supermodel ) 都經已就快五張.. 亦難想到成6呎幾既CountryMusic Superstar Trace Adkins是永久性斷了一隻手指 . Well, 就算作為男人, 我都同意Trace真係幾型/幾有佬味. 當然, 仲有其他什麼世界冠軍拳擊手同America ‘s got talent 既刻薄裁判 Piers Morgan. 顯然, 此輯C.A 都會盡用佢地既celebrity network, 喪打友情牌; 捐款去佢地代表既charity fund . 個人覺得C.A 係Trace 身上係營造左所謂 Spirit of America (估勿論當中真定假), 佢係一個好好先生, 同是又係一個硬漢, 甚至連Donald Trump 個女都係拍賣會上投左一個同Trace 食飯既約會.. 無論男女老幼都好buy 佢。 Okay ! 皆因你我身邊都無一個甘接近完美既gentleman吧.. 順帶一提, 拍賣會上竟然有同英國皇室貴族既一個high tea機會..who the fxxk cares ?!!!

每集睇下參賽者各施各法, 以免被淘汰; 應該比睇你搵證據我搵證據; 你愛我我又愛你/你吾愛我我都愛你/我扮聾/你扮啞/我扮跛/你扮盲.. 等等.. 好睇得多吧 ?

另外, 於友人blog 上見到Shaq (O’ neal) 既dissin rap. 哈, 想當年Shaq 既唱片其實是大賣過(當年既Shoot-pass-slam) . 佢都曾經同過Westside Connection 個班人合作過添(即Ice Cube, Mack 10 個班…Mack 10 又係TLC 既 T-boyz ex-老公) …所以要佢即場free-style, 完全難佢吾到. 但係, 佢既歌既可聽性就認真…..-_- .. 講開又講, 好多球星都會cross-over 係音樂或電影上. 如AI 曾經錄過專輯(曾經聽過其中一首single, though把勁吾似!)..Ray Allen 拍過He got Game (都係籃球戲啦.. 有講black community 問題) Carmelo Anthony 同 Tmac 都拍過Hip Hop Rap 既music video.

4 comments:

卡臣 said...

HK的真人show
好似都係同拍拖有關

數奇門 said...

甘就仆街啦...
係吾係都sell 愛情橋

Xavier said...

我都系好鐘意睇apprentice,前一排仲貼住美國的release黎追添。呢輯比起之前的第七季好睇得多,而且上一輯我覺得donald trump唔揀個Asian做apprentice,真系唔系好fair.

呢輯我覺得好睇系因為有條副線講呀Piers同Omorosa唔妥。所以就算系真人show都要搵d陳年舊橋,勾心鬥角先有d睇頭。但原則上比起最初幾季真系,兩team人老老實實在做Project,己經有d變質了。

數奇門 said...

x !
我睇到想打7 Omorosa