Saturday, January 16, 2010

兩段告示

1) 之前寫過一篇關於酒井法子做打碟DJ , 後補了一條片, 之前被曾被youtube刪去.

2) 有朋友經常問我有否用msn, 我其實甚少用, 一個月都開不到一次. 不過, 最近開了facebook, 那裡會放上一些我不敢在這裡發表的文章(因怕惹上江湖恩怨). 雖然不會update 得好密, 但是內容保證會比這裡更. 話吾定遲下會拍埋 video, 講下新年點樣接財神, 打牌點樣可以容易 d 贏錢, 又或者姻緣點樣可以順d. FB 上有chat 功能, 有d咩想讚我/想笑我/想交流/想媽我(希望吾會) 等等..都可以試下.

FB account: randomdoor@gmail.com

No comments: