Wednesday, January 27, 2010

玩死睇相佬

話說某日會客, 客人姍姍而來. 打開命盤, 只見如此這般, 合指一算. 便說: “閣下幼時似是讀書成績佳妙, 是否尤以數學為最佳成績 ? ” 但見客人搖一搖頭, 說道: “數學很差呢.” 我暗自焦躁, 恐怕是時辰不對抑或老夫運算有誤 ?

再問曰 : “敢問閣下會考成績, 數學科如何 ?” 答曰: “攞B.” 哦, 眾位看倌, 原來攞B叫很呀 ! 我差點未拍枱喝罵, 再沉聲問道: “那高考成績呢 ? ”. 客人嘆了一口氣, 答道: “本身是攞A的, 但後來結果都是一個B而已”. 聽到這裡, 我已心神激蕩, 差點三字經出口. 話說當年我挑燈夜讀, 翻讀歷屆試題, 都只是得勉強得了個D. 但教不是肥佬, 都已夠力保不失, 光宗耀祖矣. 還記得為了慶祝護級成功, 特意去了還神呢.

既然女客人覺得攞了一個B, 是慘如當年慘敗淪陷. 要求如此高, 價值觀如此獨特, 恐怕我都要收其三倍相金, 方能顯得其身份矣.


(中間個位女Miss, 似學生多d)

No comments: