Tuesday, May 24, 2011

Ra-men



去完東京第一時間想講既, 就係個邊d 女性化妝很厲害,身上的配搭很仔細。在我們四處於涉谷及原宿尋寶之際,便遇上不少潮男潮女。OK, 其實今日想講既,當然吾係fashion (因我對時裝無乜認識). 想講既,反而係拉麵。

香港的日本拉麵,大路的通常都很求其。走小眾路線的,卻形神不一,如表面看起來很像樣,但吃下去卻又是另一回事。我不是拉麵專家,但卻很喜歡吃真正的日本拉麵。 一碗好吃的拉麵, 由極濃郁的湯底,加上淺淺幾片的上品叉燒而成。 於熱氣騰騰的霞煙裡進食, 食客自己選擇軟硬不一的麵質。吃後殘留在齒隙咀角上半點湯味,一種難以啟齒的依依湧上心頭,才稱得上是好吃的拉麵。


而一蘭拉麵,就正正給了我這個感覺。

一蘭特別之處,是令我短短幾天的行情,幾乎每天都要吃一次才安樂。其他什麼愽多天神、什麼 “無敵家” 統統都要行埋一面。尤其是當你直踩竹下通裏原宿,或大型商場如tokyo hands/伊勢丹等等幾個鐘。靈魂或肉體近乎筋疲力盡之際,在轉角街尾無端端坐下來一碗一蘭拉麵,好吃得令你產生錯覺,以為是到了龍珠卡通片世界。那是悟飯貪玩之下,在仙界裡意外掉了一碗美食,無意中令你氣力大增。


首先睇下有無位先, 有d 係比阿媽同小朋友坐架
(然後再係門口自助買飛)


入左去自修室 ? 聽日考日文呀 ? 人地擺明就係要你單獨集中品賞啦


綠色係如果你行開陣,轉頭返黎。紅色係叫waitress. Waitress 會拉開廉,比你填表選擇味道濃或淡,麵質軟或硬. 如果吾識睇日文,記得呢個時候問佢攞英文menu.


哦, 原來有機關開隔既. (我都係偷睇隔離個架妹先知可以用機關)


**全部自助買賣付錢,一碗麵追加叉燒 (因本身得兩片甘大把) 再追紫菜再追溫泉蛋, 預 $9xx日圓。以現今匯率,約HKD $100有找。食完就拍pat pat 走, 人地老遠有細路電視睇到食客一舉一動。

No comments: