Thursday, July 21, 2011

占卜百案 - 第二案: 大客聖駕

某客戶的朋友,打算前來問卜。並早下戰書云 : “你同我醒醒定定,如果你做得好的既話,之後有排你嘆”. 哼,X 你XY, 家陣當我是按摩骨妹 ? 抑或當我係夜場男陪酒 ? 洗吾洗同你沖埋涼,攞BB 油幫你推背呢 ?

其實類似對白,已聽過無數次了。什麼師傅你呢個擺個無敵風水陣,讓我渡過難關, 以後一百數十個客會介紹你啦.. 等等。會這樣說的人,十個有十個都沒有下聞。這些 “還神” 式的言語,聽得早已麻木。大佬,你都識話第時,第時你香左,介紹牛頭馬面黎呀 ? 定係我招魂請返你上黎呀 ?

所以呢,當時我既反應,只係淡淡然說: “一分價錢一分貨。只要你俾足銀兩,我自然會交出水準表現。”

到了她該日來相,自言已占卜算命無數次,就算逾千大元的塔羅占卜也曾試過。言下之意,臨陣試招之味極濃。江湖上子謀生日子漸久,也沒有什麼緊張。如常占卜,當日卦象明顯,批斷幾句,應付有餘。鑒其貌色,應該也滿意了。

又過了兩日,介紹人打來,說: “你中獎了,她真的會介紹個猛人前來. ” 邊個甘猛 ? 莫非介紹首富誠哥 ? “吾係呀,佢介紹 ABC 既老闆黎呀 ! ”

嘩, ABC 喎 ! 全港旗下逾數十間分店,市場上的一哥服務商,呢次仲吾掂 ?! 於是由個晚開始,接連幾晚每天發夢也在幫人占卜了。

最後,ABC大老闆終於某日黎到,我如常發揮正常表演,結果又點呢 ? 個次之後尾又係無左影囉 。

No comments: