Monday, October 10, 2011

再遇三層大宅,四度出入門

最近又會一女客來自花旗國,客人自言有朋友代買團購,除了行使團購價之外,也想 “加鐘” 甘話喎。嘿嘿, 見有客人用正價消費,當堂精神一震。快如閃電的為客人占卜一下: 未來事業及姻緣。

排起卦象,客人問道: “先生不用參考本人之時辰八字乎 ? ” 我搖一搖頭,繼續排起掌中訣,心諳: “要是日神相就,就算你姓咩都吾使問添,何需出生年月日?” 回頭見 “風雷益” 之卦,便說: “你打算即將上任的新工作,是人工比之前少許多, 對嗎 ?”

只見客人肯定的說: “對”.

呵呵,卦首的數吻合了,之後的解讀便易辦。我一口氣連珠發炮: “姑娘,這份工的老闆是說英語為主,半鬼之類。你家的睡房又放了一些水,應該不是酒或礦泉水,總之有盆水係間房啦,我看得不大清楚是什麼。廳裡又放了很多西藥。噫 ?之前有鬼佬追過你喎. 再之前拍拖既男友,佢老豆好叻,係一個成功人士之類。仲有, 你樓下好似死過人,發生過意外之類吧? ”

客人聽得大奇,好像很有興趣聽下去似的,但也逐一回答我說: “對呀,這份工係個鬼婆請我既,我間睡房擺左盆富貴竹,屋企因為有老人家病左, 所以地下個層有好多西藥。之前係被鬼追,不過吾成事啦。我本身住 Condo, 樓下對出吾知有無意外。不過,最近無端端見到好多sign突然擺左出黎叫人慢使。Hmm.. 我個ex.bf.. 佢老豆確實係成功人士。。。至今仍然有聯絡。”

所謂不中亦不遠矣,日神得宜,扮下神仙又有何難 ?不久前曾於美國一大宅裡,於電話找我遙距占卜。因第一次遇上外國的三四層高豪宅,故不曉參透玄機,搞到個客又搵年糕又魚藥之類,差點栽了個翻斗,相金過戶即時凍結, 之後亦再無回頭。今云學乖了,只要心無罣礙,專心搖出銅錢便可以看得異常清楚。

又要趕出街玩,講住甘多先….

No comments: