Friday, April 20, 2012

寶馬毒

屋企附近有個靚女,出入都揸新款 3 系,住左好幾年大家家見慣見熟, 但從不認識。有次佢入彎見到我行過,禮貌地點頭,櫻桃小咀勾起淺淺一笑。非常香車美人的畫面,那刻的心跳及血壓同時亂竄颯升,差 d 以為自己中風暈低。呆呆望住她那流線型的車尾駛過,如中降頭般想發狂追上去,求她順便車我一劑(笑)。

那段時間,因中了寶馬靚女的輻射,我好想買開蓬寶馬。但係身邊無數人按住我膊頭,同我講寶馬既電子野永遠都係一個不死邪咒,只要吾怕死既人才會落塔。今天我睇左呢條片,終於覺得自己醒悟了,就算再碰見她,我都會化身為古廟布僧,百毒不侵。



(starts at 1:00)

No comments: