Wednesday, October 31, 2012

答讀者問



近兩星期非常之忙碌,我想也很耐未試過接近兩星期無更新這裡。因為近期一直在準備蛇年運程書,一邊又要會客,簡直想暈甘滯。早幾日會客占卜,更差點當場失手,險抹了一臉汗水。所謂的失手,就是傾談之中客人沒有那種 甘你都知 ?! ” 的反應。 要知道命相行業,尤為依靠口碑,如客人沒有那種拍案叫絕的感覺,那就只得挨餓欠租的份兒了。

諗下諗下,我不禁想起電郵或面談裡,客人曾有連串的好奇,但我只是胡混過去,今日不妨在這裡試答一下。

- 你成日都寫到自己甘勁,點解我上門占卜又無甘既效果既 ?

- 有時吾係下下都做到神奇之效,也要睇劇本。例如閣下命水是否猶一套精彩劇集 ? 如只是平淡如日出見太陽,晚上見月亮的週而復始,那就比較形容得繪聲繪色了。

- 介紹人話搵你占卜會有埋解決方法, 點知我上黎你又話咩都吾使做,係咪大細超先?

: 解決方法只是權宜之計,就算依計而施,有時沒有效果,始終診症與配藥是兩科不同之項目。

- 客人之中,係咪好多都係青春少艾既美女 ?

- 我都想。可惜本人命水淺薄,終身與美女無緣,唯有一時雅典大發,於網絡上憑空想象寫下過癮了吧。

: 搵你占卜可吾可以收平 d ?

- 可以,如果你往我所敬奉之道觀做七日七夜義工,包括早晚課誦經,打掃道觀山上郊野的石級,我很樂意贈送。又或如果閣下能在超市買購物,跟收銀說可吾可以平 d ? 超市說可以的話,我也照做如儀。

下回再續。