Thursday, July 25, 2013

風水不夠呃十年八年


絕大多數學風水算命的人,當初第一日學藝目的,是如何令自己好運,怎樣升職加薪或令家庭健康。能夠真正踏入行內,夠料吾靠呃又夠糊口的風水師,必定是誤打誤撞入行。因為星相行業,不是讀完一門手藝,拿著證書畢業就開檔做生意。風水的本質,是缺乏透明度,很難找出內在價值的奢侈品。試問甘特別既生意,一千個人裡面有幾多個先可以做得起 ?

大前題是, 風水佬呃你十年八年點黎 ?

不妨想象一下,身邊有無想一朝發達既人 ? 呢班人,有幾多個好很努力甘諗計搵錢 ? 有幾多個好很發奮去進修 ? 有幾多個,係真係有 個陣,例如中馬飛波飛,年尾每Q bonus, 有幾皮閒野錢個陣,會狠心收埋吾用 ? 留返做首期或定期 ?

好勒,平時刨財經板嫌悶,返工吾識攞鞋油吾識埋堆,無先天優勢但想一朝富貴。請問憑什麼可以發 ? 憑唱 K 個張 nuway 儲分卡 ? 憑去打牌book 房每十次送一次既優惠 ?

甘樣漫無目的過左幾年,呢個時候有人話某師父好鬼靈,你去睇下條命啦。師父睇以前既野又幾準喎,話我XYZ, 我以前真係有XYZ。話我三年後開始好喎,睇下點 ?! 三年後,仆你個街,吾發喎 ! 上去拆佢招牌先 !

上到去師父又講我呢幾年過成點,又準喎。我問佢點解仲未發,佢不斷撚鬚微笑,曰: “此命為遲來行運之格,晚運必發。

又過三年,前後六七年啦,今時今日我人工加得個叉零兩叉野,樓又未買,老細又吾睇我。我頂 ! 風水呃 9 人既,我以後吾 h 信啦。阿媽成日都話風水呃十年八年,而家明哂。

以上內容實屬虛構,但在實際會客經驗中,只憑空想但沒有努力行動的人佔極多。有命有運的,識投胎搵好人家,深信我命由我不由天,絕少去問命占卜,只會請教擇日做事或擺風水,因盼富貴會長久延續。有命無運的,運程上上落落,對風水命理時信時疑。無命有運的,命格起落高低明顯,擺風水的剋應非常強烈,會對風水絕對信任。無命無運的,因命格殘破不堪,神仙難救,對風水大多先信後疑,最終怨天怨人。 

行內良莠不齊是事實,但絕對有一班憑真功夫默默做事的人。不過,從事星相行業應該依書直說嗎 ? 抑或報喜不報憂 ? 有誰付錢占算命理,聽到自己一世無運行,命中註定剋夫剋妻,終身挨窮還可從容面對 ? 打死我,我都不信有人可以泰山崩於前而色不變 !

好,甘講假說話,又值幾錢 ? 自己睇啦。


(佢既鐵窗下場吾係因為講大話,係因為貪得太蠢)